Algemene informat
Betalingen:
Betalingen:
Zodra jij het totaal bedrag hebt overgemaakt zoals aangegeven wordt na het bestellen van je producten,
gaan wij binnen 48 uur voor jou aan de slag. Dit doen wij omdat je nog 48 uur de tijd hebt om een bestelling te annuleren. D
Maak je het bedrag niet over dan gaan wij ook niet aan de slag met jou bestelling. Zo kun je jouw bestelling later dan verwacht ontvangen.
Levering:
Levertijd: *
Je bestelling wordt binnen 5/10 werkdagen verzonden.
(mocht het langer zijn, word je hier persoonlijk over geïnformeerd.)
Hoe snel worden mijn producten gemaakt en geleverd?
Zodra jij hebt betaald gaan wij aan de slag met je bestelling.
De levertijd is 5/10 werkdagen, het kan ook zijn dat je bestelling sneller klaar is.
Je kunt je bestelling altijd volgen via jou T&T.
Hoelang duurt het voor dat mijn producten geleverd worden?*
Het verschilt per bestelling hoe snel jouw artikelen bij jou thuis geleverd kunnen worden.
Als je bijvoorbeeld maar 2 kaarten wenst te hebben zal dit niet 2 weken duren.
Wij streven er na om altijd binnen 5/10 werkdagen te leveren.
Levering door externe postbedrijf.
Vanaf het moment dat het pakketje in handen van de vervoerder is, zijn wij niet aansprakelijk voor vertragingen en/of wanneer het geleverd wordt.
Kies jij er voor om het pakketje niet met een T&T te verzenden zijn wij ook niet aansprakelijk voor het kwijt raken van het pakketje.
Acties:
Kan ik korting krijgen?
Helaas is het niet mogelijk om korting te krijgen op onze producten.
Mocht het wel zo zijn dat we korting geven dan zal dit op onze website staan of via een ander platform bekend gemaakt worden.
Hebben jullie ook acties?
Dit kun je zien bij ons kopje SALE OP=OP.
Hier plaatsen wij altijd onze uitverkoop artikelen die of er uit gaan of van de oude collectie zijn.
Worden artikelen die uitverkocht zijn nog bijgevuld?
Artikelen die uitverkocht zijn kunnen bijgevuld worden.
Het kan zijn dat artikelen echt uitverkocht zijn wegens het niet meer kunnen leveren, dan worden deze verwijderd van de website.
Wij zoeken altijd naar een oplossing samen met jou.
Bestellingen annuleren:
Kan in mijn bestelling nog annuleren?
Heb je een verkeerde bestelling gedaan en wil je deze aanpassen of annuleren, dit kan binnen 48 uur.
Neem contact op met ons en wij regelen dit.
Annuleer jij je bestelling niet binnen 48 uur en hebben wij de gepersonaliseerde producten al gemaakt dan kunnen wij helaas niks voor je doen.
Ophalen op locatie:
Ik woon in de buurt kan ik het ook ophalen?
Ophalen van je producten is mogelijk.
Neem contact op met ons, samen zorgen we er voor dat het voor ons allebei uitkomt.
Bestellingen:
Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen?
Neem contact op via het contactformulier, zo kijken we samen naar een oplossing.
Is het je eigen fout die je tijdens het bestellen hebt gemaakt, kunnen wij alleen tegen meer kosten het probleem oplossen.
Mijn producten zijn niet zo als ik heb verwacht.
Zijn je producten niet zo als je had verwacht, neem contact met ons op via het contactformulier.
Wij zoeken samen met jou naar de oplossing voor dit probleem.
Contact:
Hoe kan ik in contact komen met BEEMAYAA?
Dit kan via het contact formulier, maar ook via Whatsapp of Instagram
Wij streven er na om binnen 1 à 2 werkdagen te reageren op jou.
Mocht het langer duren stuur ons even een nieuw berichtje.
Verhuurmateriaal:
Wat kan ik huren?
Dit kun je allemaal zien op onze pagina Verhuurmateriaal
Wat zijn de borg kosten?
De borg kosten verschillen per artikelen, je borg krijg je terug wanneer je de verhuurde materialen terug brengt in de juiste staat.
Breng je de artikelen kapot of beschadigd terug, krijg je jou borg niet terug.
Krijg ik mijn borgkosten terug bij annuleren?
Ja, annuleer je jouw bestelling 24 uur voor de gewenste datum dan krijg je jou borg terug.
Betaal in ook een aanbetaling als ik een ballonnenboog afneem?
Ja, je betaald een aanbetaling voor de ballonnenboog.
Dit is zodat wij aan de slag kunnen met jou wensen.
Deze aanbetaling krijg je niet terug als je dienst annuleert.
Kan ik het ook laten bezorgen aan huis?
Wij bezorgen alleen in omgeving Venlo ons verhuurmateriaal.
Het is wel mogelijk om het zelf bij ons op te halen voor verder weg.
Je kunt hier contact met ons voor op nemen voor extra informatie via Whatsapp
decobeemayaa:
Welke dienste bieden wij aan?
Binnenkort meer informatie over deze dienst.
Retouren van gepersonaliseerde artikelen:
Het is niet mogelijk om gepersonaliseerde artikelen retour te sturen.
Je producten worden zorgvuldig voor jou ontworpen. Voor dat de producten jou kant opkomen wordt er altijd eerst via Whatsapp contact met je opgenomen met foto's van het eindresultaat. Mocht je dan iets willen veranderen of aanpassen aan je product is dit mogelijk. Wanneer het ingepakt en geleverd is bij jou thuis zijn wij niet meer verantwoordelijk voor het artikel.
Mocht je tijdens het ontvangen van je producten er achter komen dat iets niet klopt, meld dit bij ons wij zorgen dat het opgelost wordt.
Natuurlijk is het mogelijk dat er iets fout kan gaan, wij zijn tenslotte ook mensen.